7:30-8:00 - Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
8:00-8:30 - Zabawy swobodne oraz integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę, ćwiczenia motoryki małej itp.). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Gimnastyka poranna. Czynności samoobsługowe – porządkowanie sali po zabawie.
8:30-9:15 - Śniadanie
9:15-9:30 - Czynności higieniczne po śniadaniu
9:30-10:30 - „Czas w kole” - realizacja zadań edukacyjnych, programowych oraz zajęcia muzyczne, językowe, ruchowe, plastyczne, eksperymentalne.
10:30-11:00 „Czas dla mnie” - zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Czynności samoobsługowe – porządkowanie sali po zabawie.
11:00 – 11:30 - Drugie śniadanie – owoce i warzywa
11:30 -12:30 - Spacery, zabawy dowolne w ogrodzie wg propozycji dzieci.
12:15-12:30 - Czynności higieniczne przed obiadem, służące kształtowaniu umiejętności samodzielnego korzystania z toalety oraz dbałości o odpowiednią higienę osobistą.
12:30 – 13:00 - Obiad
13:00-14:00 - Relaksacja przy muzyce klasycznej lub bajkowych słuchowiskach. Czytanki razem i osobno. Zajęcia dodatkowe/zabawy dowolne/wyjście do ogrodu.
14:00- 15:00 - Rozwijamy nasz język – zajęcia z drugiego języka
15:00 – 15:30 - Podwieczorek
15:30-17:30 - „Ćwiczę i rosnę” - zajęcia sportowe, ruchowe. Zabawy w kącikach zainteresowań. Zabawy w ogrodzie słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek), zabawy rozwijające umiejętności prospołeczne, itp. Zajęcia dodatkowe dla chętnych dzieci (taniec, lekcje śpiewu, lekcje pianina, robotyka etc.)